Den franska luften.

Man måste börja någonstans, och jag tänkte göra det här. Efter otaliga mängder bloggar så tänkte jag starta en ny, endast för att få en fräsch start.

Jag tänkte att vi skulle öppna starkt genom att posta om Air France senaste remix, och denna gången är det utav Saint Etienne – Spring. Låten har nått nya höjder och blivit så nära magisk man kan komma. Hade jag inte mist mitt jobb nyligen,och därmed blivit av med tillgången till bil, så hade denna varit årets glidigaste låt.

Kommentera

