En dryg allians.

Jag vet att nästan alla i hela världen älskar The Tough Alliance, jag är inte lika säker på jag kan skriva under på denna kärleksförklaring dock. Detta beror inte på deras musik utan det faktum att dom är så sjukt dryga personligheter. Står man och spottar på folk som dansar medan man kör sitt DJ-set så har man fan inte mycket respekt i mina ögon. Men men, hur som helst så har Juan Maclean gjort en remix på deras låt A New Chance, som finns på TTA’s nya skiva Prisonbreak, och här får i alla fall mina öron deras respekt.

Kommentera

