Passion Pit & Chiddy Bang.

När jag fick hem Passion Pit‘s första EP med spåret Sleepyhead på så blev jag så otroligt glad. Jag hade t.o.m fått importera den då ingen butik i Sverige hade velat ta in den än. Men tidigare i år så släpptes deras första fullängdare, Manners. Då hade Passion Pit gått från att vara ett soloprojekt till att bli ett fulländat band. Nu tänkte jag bjuda er på två singlar ifrån den skivan, för de är så otroligt bra.

För våra hiphop-heads så kan jag även slänga in låten Chiddy BangTruth där Passion Pit nämligen har samplats.

Kommentera

