Ny härlig indiepop!

Jag hade aldrig hört The Parlour Steps först för några dagar sedan, och sen dess har jag lyssnat på dom så mycket jag kunnat bland all annan musik jag vart tvungen att lyssna på. Dom påminner en smula av The Magic Numbers. Med andra ord är dom väldigt bra, och det tänker jag inte sticka under stolen med. Så jag tänkte att jag skulle bjuda er på två låtar från deras skiva The Hidden Names. Ingen av låtarna är officiella videor men vem bryr sig när musiken låter såhär!

Kommentera

