Tillbaka i GBG igen!

Jag är tillbaka i Göteborg igen och livet är sådär lagom melankoliskt igen, och jag älskar det. Dagarna hittills har varit fyllda utav vänskapliga återföreningar, och även julshopping. Har verkligen saknat den göteborgska vänligheten, då Karlskrona endast erbjuder sura miner i butikbiträdenas ansiktsregister. Jag ska försöka få ihop en sammanfattning utav min GBG vistelse när det blir dags att fara tillbaka till Karlskrona igen. Så håll ögonen öppna. Dock är min tillgänglighet till internätet lite begränsad för tillfället, men som tur är har jag lagt vantarna på min mors laptop tillsvidare, så musik ska jag kunna erbjuda i välportionerade mängder!

Så till musiken.

Den nya singeln från kritikerhyllade trion Brothers of End. “Big Bird” är den andra singeln från debuten “The End” och har redan blivit adderad till P3.

Brothers of End är även aktuella med en intim spelning på Dramatens scen Lejonkulan den 5 februari 2010.

Lars-Olof Johansson Ståle (sång, gitarr, piano) och Bengt Lagerberg (sång, trummor)spelar även i The Cardigans och country cover bandet Up the Mountain.

zip incl. mp3

Laddas här!

Kommentera

