Laura Veirs – July Flame

Laura Veirs släppte precis sitt 7:e album July Flame, och videon till låten med samma namn kom även den ut i dagarna. Har själv inte hunnit lyssna på skivan men hennes tidigare album har varit väldigt bra så varför skulle detta vara ett undantag? Videon är hur som helst grym, älskar klipp och klistra videor.

Nedan har vi även en The Making Of… utav själva albumet.

One response to “Laura Veirs – July Flame

  1. I lördags morse vaknade jag och kände ett oerhört behov av att få lyssna på lite ny musik, det har tyvärr inte hunnit bli så mycket av den varan på sista tiden. Jag började läsa ikapp lite på din blogg och fick snart jackpot. Laura Veirs och Basia Bulat spelas nu varma i datorn. Det är inte första gången jag hittar något som faller mig i smaken när jag läser dina tips, men den här gången ska jag banne mig tacka dig. Tack fina Viktor för alla braiga musiktips du ger mig!

    (Jag kan ge ett tips tillbaka: http://www.myspace.com/ar-w)

Kommentera

