Hästpojken + Hellman

När jag var hemma på min visit i Göteborg så hade jag ett ofantligt sug efter lite svensk musik, detta resulterade i att jag åkte till Bengans och köpte Jakob Hellmans gamla klassiker …och stora havet. Som tur va så hade även Hästpojken släppt sin nya skiva Från Där Jag Ropar som även den inhandlades och har njutits utav flitigt sedan dess.
Nedan kan ni se deras senaste singel Gitarrer & Bas, Trummor & Hat,i en officiell video, och en där någon SVT snubbe kallad PSL leker Vincent Moon.

Måste ju slänga in Jakob Hellmans fantastiska klassiker Vara Vänner nu när jag har chansen.

Kommentera

