Zacke Recension.

Jag har precis publicerat min recension utav Zacke‘s nya skiva Visst är det vackert Whoa. Jag föreslår att ni pallrar era söta små cyber-rumpor över dit och läser den. Jag kan bjuda på ett litet smakprov:

Året var 2004 och jag gick mitt första år på Alströmergymnasiet i Alingsås. Det var året då Sony lanserade sin Hi-Minidisc till de svenska hemmen och skulle därmed förklara krig mot Mp3-spelaren. Jag var dock en av få som fortfarande köpte LP-skivor och det var tack vare detta som det uppstod en viss problematik. Mitt otekniska huvud kunde nämligen inte på något sätt förstå hur jag skulle få över innehållet på mina vinyler i en portabel musikmaskin. Lösningen var både uråldrig och enkel och gick under namnet freestyle…

Läs fortsättningen på Whoa, alltså häääär. Ni kan även klicka på feeden i vänsterkanten!

Kommentera

