Lightspeed Champion + Blood Orange = Dev Hynes

Jag har skrivit om Dev Hynes och hans artisteri alias Lightspeed Champion tidigare. Han kommer släppa sin nya skiva Life is Sweet! Nice to meet You den 15:e i England, men man kan redan nu lyssna på hela skivan på hans Myspace.

Jag har försökt lyssna så lite jag kunnat, jag ser fram emot den skivan så otroligt mycket att ingen djävulsk myspace ska få ta bort hela tjusningen.

Medan jag väntar så lyssnar jag på Blood Orange, Devonté Hynes lilla elektriska sidoprojekt. Jag lyssnar även på diverse covers och självklart hans förra skiva Falling of the Lavender Bridge. Jag slänger in lite videor från Blood Orange, ni kan även ladda ner låten Champagne Coast här.

Blood Orange – Sutphin Boulevard

Blood Orange – S’Cooled

Lightspeed Champion – Devil in Disguise (Elvis Cover)

Kommentera

