Yeasayer – Odd Blood

Yeasayers förra skiva All Hour Cymbal har gått flitigt hemma hos mig sedan den släpptes. Nu har det dock blivit dags för denna underbara grupp att släppa uppföljaren Odd Blood, och efter ett par lyssningar kan jag med gott samvete säga att detta antagligen är årets bästa skiva.

Jag tänkte slänga in videon till förra singeln, Ambling Alp, som jag tror jag haft uppe tidigare. Tänkte även låta er ladda ner en remix på den låten plus en av de bästa låtarna på skivan O.N.E.

Ladda ner O.N.E här.

Ladda ner Ambling Alp (Alan Wilkis Remix) här.

Se videon till Ambling Alp nedan:

Kommentera

