Snoop Dogg & Kid Cudi – That Tree

Alltså jag har aldrig riktigt fattat Snoop Doggs storhet. Har nog aldrig riktigt fastnat för något som han gjort. Det är inte dåligt, det är bara inte så bra. Eller hans riktigt gamla låtar har charm… inte det nya.

Kid Cudi å andra sidan. Jag älskar nästan allt han gör. Jag vet inte vad det beror på, eller jag orkar inte spekulera i det. Men rapparna är ju direkt lika i sina framföranden.

Nu har det kommit en låt med båda dessa artister. Var ska jag ställa mig? Låten är okey, inte mer, men utan Cudder så hade denna låten fullkomligt sugigt. Beatet är, trots Diplo, fruktansvärt irriterande stundtals. Jaja, bilda en egen uppfattning…

Download: Snoop Dogg – That Tree Feat Kid Cudi

Kommentera

