Tack alla läsare.

Inkompetent mun har börjat få en stadig skara läsare och det känns jätte roligt. Hoppas alla är nöjda och glada, annars är det bara kommentera eller maila.

Jag kommer fortsätta köra på här ett bra tag till och det gläder förhoppningvis alla er. Prata gärna med mamma, pappa och vänner om sidan så jag kan nå ut till ännu fler.

Hur som, vill bara tacka alla fina läsare som återkommer dag efter dag!

Vi firar genom att slänga in Kate Nash nya låt, I Just Love You More, som är från hennes kommande skiva Crayon Full of Colour. På hennes hemsida kan man se bilder från videoinspelningar osv, så det bådar gott.

I Just Love You More, är kanske inte klassisk Nash. Det är varken glad-pop eller dylikt. Det är snarare punk… Hennes nya sound kommer säkerligen göra tonvis av fans besvikna. Själv så gillar jag det.

Download: Kate Nash: ”I Just Love You More”

2 responses to “Tack alla läsare.

  1. Alla vet väl att det är ”skate”punk och funk-hop a lá K-os som är på väg in nu när electrotouch dealen är över?

  2. Skatepunken är död, eller det hoppas jag i alla fall. Gamla Bad Religion, NOFX och Lag Wagon funkar dock.

    Funk-hop a lá K-OS är jag mer än gärna på! Dock har jag inget emot electron.. om man kan behärska det dvs.

Kommentera

