Owen Pallett – Lewis Takes off his Shirt

Jag har skrivit tidigare om Owen Pallett och hans nya skiva Heartland, som är helt underbar. Jag har även postat låten Lewis Takes of his Shirt tidigare. Nu har det dock kommit en officiell video till denna fantastiska låt, så jag kände att det var dags igen.

Ladda låten nedan, checka även in remixen utav Keep the dog Quiet gjord av Simon Bookish.

Download: Owen Pallett – Lewis Takes Off His Shirt

Download: Owen Pallett – Keep The Dog Quiet (Simon Bookish Remix)

2 responses to “Owen Pallett – Lewis Takes off his Shirt

  1. Jag har också skrivit om Owen Pallett!

  2. Grymt! Owen är bra han..

    Hans gamla Final Fantasy grejer ligger mig varm om hjärtat!

Kommentera

