Robyn, ny hemsida, ny låt.

Robyn gjorde en mycket intressant intervju med Bon för ett tag sedan som jag skrev om här. Nu har detta svenska pop-under börjat jobba på en ny hemsida och går man in på robyn.com så kan man höra den nya låten Fembot.

Jag föreslår att ni sticker över dit, men även att ni ska kolla in intervjun hon gjort på Pitchfork.

Sen har ni väll inte missat när Robyn var med på Dom kallar oss Artister på SVT?

Ett.

Två.

Tre.

One response to “Robyn, ny hemsida, ny låt.

  1. Hej Robin M. C. Följt dig sen´ Lilla Sportspegeln, men kan väl säga att jag uppmärksammade dig när jag hörde You´ve Got That Something.
    Blev förvånad över låten framförd av en så ung artist som dessutom skrivit den, imponerande! Inte för att du var så ung, utan att du hade sån´ musiksmak i din ålder. Coolt, fördomarna went away, tack för det. Jag vill bara tillägga att du blir bara vackrare med åren, vilket förstås är en sällsynt ovidkommande kommentar, men ändå…
    Love,
    Roffe

Kommentera

