Bästa skivorna just nu Del Två

Jag kände att, i mitt förra inlägg med bra skivor, så var det ett par som inte nämndes. Så nu tänkte jag fortsätta lite med fyra skivor till för att kunna sluta cirkeln.

Crystal Castles Crystal Castles.  Deras nya skiva är, om möjligt, bättre än den förra.

The NationalHigh Violet.  Jag har pratat mycket om denna skivan innan den släpptes, och jag älskar The National så de kunde inte riktigt göra mig besviken.

Flying Lotus Cosmogramma. Galen kille den där FlyLo, måste gillas.

The Radio Dept. Clinging To A Scheme.  Helt enkelt underbar, har nämnt dem tidigare, UNDERBART.

Kommentera

