I en stuga i skogen

Jag bor för tillfället i en stuga i skogen, helt bortkopplad från intranätet och mina kära läsare blir lidande. Jag är inte längre mittimellan jobb, utan mittimellan lägenheter och måste därmed bo i skogen.

Första Juni är jag tillbaka i Göteborg så då blir det förhoppningsvis bättring.

Handlade skivor häromdagen och då blev det inget mindre än:

Oskar Linnros – Vilja Bli
Tallest Man On Earth – The Wild Hunt
Patrick Wolf – Lycantrophy
The Radio Dept. – Clinging To The Scheme
Lightspeed Champion – Life is Sweet! Nice To Meet You (på LP)

Nedan kan ni se en liten testvideo jag gjorde med min nya kamera, reportage och shizznit kommer inom en snar framtid.

Kommentera

