Oskar Linnros gör återvinningsreklam

Oskar Linnros har gjort en reklam tillsammans med Papperskretsen för att uppmärksamma vikten av återvinning. I videon återvinner han själv hitlåten Från och med Du som spelats alldeles för flitigt denna sommaren!

– Återvinning är ett viktigt ämne för mig. När jag började prata med PappersKretsen fick jag en idé om att recycla min musik, det är faktiskt det jag alltid har hållit på med som artist, berättar Oskar Linnros. I den här remixen spelar jag dessutom låten på gamla prylar och återvinningsbara material.

Kommentera

