Håkan Hellström – River en Vacker Dröm

Jag såg den fantastiska Håkan Hellström när han framförde denna låt på Way Out West i år. Låten som i själva verket skulle vara en exklusiv låt uteslutande för WOW, men som nu ändå har blivit ny singeln på något som påstås ha Dubbla A-sidor. Fråga mig inte varför men ingen är så bra som Håkan, och hur bra vore jag om jag inte uppmärksammade denna nya singel? Inte alls mina kära läsare, inte bra över huvudtaget faktiskt!  Så här har ni den River en Vacker Dröm.

Download: Håkan Hellström – River En Vacker Dröm

Kommentera

