Rhymefest – Mermaid

Idag köpte jag Facit, alltså den nya skivan av Säkert!, på LP och även JJ‘s senaste skiva No.3 på CD. Jag insåg att jag hade lite för mycket pengar på kontot med tanke på hur nära det var till löning så då vart det raka vägen till Bengans såklart!

Hur som haver så ska detta inlägg inte handla mer om mig och mina skivköp utan om Rhymefest. Hans första skiva hade så grymt många bra spår och jag fullkomligt älskade den. Men nu har den nya El Che släppts, efter ALLDELES för många år.  Nu har det också släppts en ny video till en låt vid namn Mermaid. Kolla in den!

Download: Rhymefest – Mermaid

One response to “Rhymefest – Mermaid

  1. haha, tack du! kul att du gillart 🙂

Kommentera

