Kanye West – Christian Dior Denim Flow & Lost In The World

Ber om ursäkt för att det är så dåligt med uppdateringar nu, vet att många tittar in ofta och då är det klart tråkigt om det inte är så mycket nytt. Jag har lite mycket på mina händer just nu, men jag ska bättre mig!

Kanye West sviker i alla fall inte utan fortsätter att droppa låtar på fredagsbasis! Detta kan vara en av de bättre låtarna hittills om jag får säga mitt. Christian Dior Denim Flow heter den (vad är grejen med namnen på dyra saker, och sätta music eller flow bakom, inom hiphop?)  och med sig denna gången har vi namn som Kid CudiPusha TJohn LegendLloyd Banks och Ryan Leslie.

Download: Kanye West – Christian Dior Denim Flow f. KiD CuDi, Pusha T, John Legend, Lloyd Banks & Ryan Leslie)

Kolla även in läckta låten Lost In The World tillsammans med Bon Iver. En låt som gjorde Kanye mycket ledsen för att den läckt… men vafan? Nu har ju alla hört den ändå så jag är väll inte sämre.

Download: Kanye West – Lost In The World

via: earmilk

Kommentera

