Håkan Hellström – Jag Vet Vilken Dy Hon Varit I

Andra, eller blir det tredje då första var en dubbel, singeln är här från allas våran Håkan Hellström. Jag vet vilken dy hon varit i är den mysiga långsamma baladen på Håkans nya skiva 2 Steg från Paradise och kanske inte är singelmaterial i mina ögon men en grym låt likaväl. Videon är inspelad under hans spelning på Scandinavium tidigare i år, och själv har jag aldrig varit något fan utav den typen av videor men här är den i alla fall!

Download: Håkan Hellström – Jag vet vilken dy hon varit i

Kommentera

