Jamie Foxx – Fall For Your Type ft. Drake, eller bara Drake?

För någon månad laddade jag ner en låt av Drake som hette Fall for your type (Same Mistakes) som jag förälskade mig i. Nu har det dykt upp en version utav Jamie Foxx som inte alls känns lika gjuten, jag har insett i efterhand att versionen av Drake var en referens till Jamie. Eftersom jag är torsk på Drake så det kanske säger sig självt att jag gillar versionen utan Jamie bättre…

Download: Jamie Foxx – Fall For Your Type (Feat. Drake)

Download: Drake – Fall For Your Type (Same Mistakes)

Kommentera

