Lilla Sällskapet – Genova

Hade bara sett någon liten trailer om Lilla Sällskapet innan det trillade in ett mail i min inbox om Genova. Det är inte varje dag jag skriver om som saker som jag får till mig men dessa två killar från Uppsala föll mig helt i smaken så nu ska ni allt få er ett smakprov kära läsare. För den som gillar så ska det tydligen dyka upp en skiva senare i år… Den ser jag fram emot.

Download: Lilla Sällskapet – Genova

 

One response to “Lilla Sällskapet – Genova

  1. så sjukt bias av mig att säga, med tanke på att jag och Flurk (Erik) gjorde storvreta hustlers-låtar för ca tio år sen men… HERREJÄVLAR va bra dom är!!

Kommentera

