Styrbord Babord på Lördag.

Kommer spela skivor på Styrbord Babord på lördag den 19:e och det kommer självfallet bli som en bal på slottet, fast med indie, elektro och all annan grym musik som jag konsumerar. Tro inte att ni vet något för att ni läser bloggen, det hamnar inte så mycket dansmusik här så förvänta er kaliberröjning på världens bästa båt!

Min plan är att mot slutet, kanske t.o.m det sista jag gör riva av låten nedan. Jag har sedan första gången jag hörde den tänkt att det är en perfekt låt att bli kär till på ett dansgolv. Så nu har ni eran chans, stanna till inpå småtimmarna så garanterar jag att personen du hånglar med kommer att stanna vid din sida hela livet, eller i alla fall låten ut.

Kan väll passa på att säga åt alla att följa mig på twitter också när jag ändå skriver ett inlägg som faktiskt inte handlar om musik.

3 responses to “Styrbord Babord på Lördag.

  1. Trodde du lärt dig att detta var världens bästa sistalåt:

  2. Haha Darling, acapella på båten med!

Kommentera

