The Weeknd – Wicked Games

Riktigt soft RnB-dänga som jag var tvungen att dela med mig av. Mooden är verkligen helt rätt när Torontobaserade The Weeknd sjunger på den nya låten Wicked Games. Helt klart en katt att hålla ögonen på.

2 responses to “The Weeknd – Wicked Games

  1. Fan vad soft blogg!
    Har du hunnit kolla in Movits! nya video/singel? Så jävla fet.

    Kolla in videon här: http://www.youtube.com/watch?v=sqwfDNzTYks

    • Kul att du hittat hit och dessutom gillar det Johanna!

      Jag har hört Movits! nya och har snudd på lyssnat sönder den redan haha, dock jobbar jag för en sida med uteslutande fokus på svensk hiphop så det blir sällan att jag skriver om det här.

Kommentera

