Sammanfattning av Mars.

Jag tänkte börja sammanfatta mina musikmånader med att posta ett inlägg där jag nämner de släpp som jag lyssnat mest på under den föregående månaden, eller något i den stilen. Denna månaden kan det eventuellt trilla in saker från tidigare månader med.

Jag ursäktar mig själv om jag glömt något, och om jag använt ordet månad i alla dessa former för många gånger.

Anton Kristiansson – Och Jag
Childish Gambino – EP
Cunninlynguists – Oneirology
Hard Mix – Defaults
Lykke Li – Wounded Rhymes
Mac Miller – Best Day Ever
Movits! – Ut Ur Min Skalle
The Naked And The Famous – Passive Me, Aggressive You
Noah And The Whale – Last Night On Earth
Pusha T – Fear Of God
Radiohead – The King Of Limbs
The Strokes – Angels
Theophilus London – Lovers Holiday
Toro Y Moi – Underneath The Pine
Walk The Moon – I Want! I Want!
The Weeknd
– House of Balloons

Låtbubbel:
Jamie Woon – Lady Luck

One response to “Sammanfattning av Mars.

  1. Åååh din blogg gjorde min dag!

Kommentera

