Patrick Wolf – House

Alltså, alltså, alltsåååååå… Jag kan inte sluta upprepa hur stor min kärlek är för Patrick Wolf, han är den första artisten som jag förslavat mig i och fortsätter alltid leverera. Glömmer aldrig första gången min bror gav mig Lycantrophy strax efter skivans release och jag vart frälst med detsamma. Nu närmar sig nya skivan Lupercalia med stormsteg och med tanke på de två tidigare singlarna Time Of My Life och The City så bådar det fan otroligt jävla gott!

Nu kommer den sista singeln innan releasen och den heter House, som den halta doktorn på tv, fast skillnaden är att låten är fantastisk, vilket står i motsats till serien.

Download: Patrick Wolf – House

One response to “Patrick Wolf – House

  1. Ja, singlarna är verkligen fantastiska och jag längtar också väldigt efter Lupercalia! Ska bli spännande att se House-videon också.

Kommentera

